עו"ד ליאור שבי - ליטיגציה

מה תפקידו של עו"ד ליטיגציה? קראו

תחום הליטיגציה הוא למעשה תחום ההתדיינות בבית המשפט, שנעשה בעיקר על ידי עורך דין המתמחה בליטיגציה (ולעיתים, בישראל, ע"י טוען רבני). עו"ד ליטיגציה הוא בעצם עו"ד אשר מתמחה בהתדיינות בתחומי המשפט הפלילי ו/או האזרחי, כאשר בתחום האזרחי ישנם אלו המתמחים בליטיגציה מסחרית. קיימת חשיבות רבה לניסיון של עו"ד ליטיגציה ועליו להכיר לעומק את הכללים והפרוצדורות להתדיינות בביהמ"ש, המוסדרות בתקנות סדר הדין האזרחי (שעברו רפורמה אשר נכנסה לתוקף בתחילת 2021), היות ואי הקפדה על הכללים הנכונים עלולה לסכן את מרשו של העו"ד.

עו"ד ליטיגציה, בעל הבנה עמוקה של התקנות, יכול ללוות את לקוחותיו לאורך כל משך התדיינות התיק בביהמ"ש, בצורה מקצועית ויסודית. לכל תהליך משפטי, בין אם מדובר בבית דין, בית המשפט בערכאות שונות, ועדות רפואיות וכן הלאה, קיימות פרוצדורת ותקנות שעו"ד שמתמחה בליטיגציה אמור להבין על מנת לייצג את הלקוח שלו בצורה הטובה ביותר.

עו”ד ליאור שבי הוא ליטיגטור ברמה הגבוהה ביותר, ובעל כישורים לנהל תיקי ענק, במיליוני שקלים, המקיפים חומר משפטי רב במקצועיות וביעילות, לשם השגת התוצאה הטובה ביותר בבית המשפט. ליצירת קשר לחצו כאן.

הרפורמה בתקנות סדר הדין האזרחי

חשוב להזכיר כי בתחילת השנה (2021) נכנסה לתוקף הרפורמה בתקנות סדר הדין האזרחי. מטרת הרפורמה הייתה לתת מענה לכל הבעיות והתחלואות שאובחנו לאורך השנים בניהול הליכים אזרחיים במערכת המשפט הישראלית, וכמו כן, להקל בעומס הרב שמוטל על בתי המשפט ולגרום לקיצור ההליכים. עו"ד המתמחה בתחום הליטיגציה צריך להכיר לעומק את השינויים הרבים על מנת לייצג את לקוחותיו בצורה הטובה ביותר.

יישוב סכסוכים עסקיים

חלק עיקרי מתחום הליטיגציה המסחרית הינו סכסוכים עסקיים. סכסוך שכזה יכול לנבוע ממספר גורמים, כגון: הפרה ואי עמידה בתנאי חוזה, אי סיפוק סחורה או סיפוק סחורה פגומה / לא באיכות שהובטחה, ויכוח בין שותפים ועוד. לפעמים, ניתן לפתור סכסוך עסקי באמצעות גישור של עו"ד המתמחה בגישור סכסוכים עסקיים, אך אם צעד זה אינו צולח – יגיע הסכסוך העסקי לביהמ"ש.

משרד עו"ד ליאור שבי מתמחה בגישור עסקי ובליטיגציה מסחרית בתחום הסכסוכים המשפטיים. אם אתם זקוקים לייעוץ משפטי בתחום הליטיגציה או מחפשים מגשר אשר פתר סכסוכים עסקיים מורכבים ובעל ניסיון רב בתחום, צרו קשר עוד היום.

עו"ד ליאור שבי - BDICODE

גם ב-2024: משרד עורכי דין ליאור שבי מדורג בדירוג BDICode היוקרתי

אנו גאים לבשר כי גם השנה, ב-2024, אנו מדורגים בדירוג BDICode היוקרתי. אנו מעריכים את ההכרה המקצועית שנותנים למשרדנו ומודים לחברת CofaceBdi על תרומתה לקידום תחום המשפט בישראל. אנו רואים בדירוג זה הבעת אמון נוספת

להמשך קריאה
נגישות

להרשמה לניוזלטר החודשי שלנו:​

Call Now Buttonחייגו | Call