גישור עסקי

מהי מטרת הליך הגישור בסכסוכים עסקיים? קראו

כל בעל עסק יודע שלעתים, גם אם ממש משתדלים להימנע מכך, נוצרים סכסוכים עסקיים. הסכסוך יכול להיות בין בעל עסק לספק, בין שותפים, עם עסקים אחרים וכן הלאה. על מנת לפתור את הסכסוך ללא הליך משפטי ארוך שייקח הרבה זמן וכסף מכל המעורבים, קיים הליך אשר נקרא 'הליך גישור עסקי' – באמצעותו ניתן להגיע לפשרה.

מהו בעצם הליך הגישור העסקי?

במהלך סכסוך עסקי, ניתן לפנות למגשר עסקי – שהוא מתווך ניטראלי בין הצדדים – אשר יסייע לכל המעורבים בסכסוך להגיע לפשרה ובאופן שיענה על האינטרסים של המעורבים בצורה הוגנת ומאוזנת. כאשר המגשר מבצע את הליך הגישור, עליו לעשות זאת בצורה מושכלת, הבקיאה בכלל הפרטים. חשוב לזכור, שכאשר מגיעים להליך גישור עסקי, המלווה על ידי מגשר, צריך להגיע עם נכונות לסיום הסכוך ורצון למצוא פתרון המקובל על כל הצדדים, שישים לו סוף.

משרד עו"ד ליאור שבי מתמחה בפתרון סכסוכים עסקיים וליווה עשרות לקוחות בהליך גישור אשר הוביל לפתרון של מחלוקות עסקיות. חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עו"ד מנוסה בתחום על מנת לקבל ליווי מקצועי, ולפתור את הסכסוך בצורה מהירה ויעילה.

תוצאותיו של גישור עסקי יעיל

כאשר ההליך מתבצע בצורה הנכונה, הוא יחסוך לכם הרבה מאוד כסף וזמן, בניגוד להליך משפטי ארוך ומייגע אשר יבזבז משאבים רבים. מגשר מקצועי יכול להציע פתרונות רחבים ומגוונים על מנת לפתור סכסוך עסקי, לעתים כאלו שהצדדים בכלל לא חשבו עליהם. וכל עוד הצדדים מגיעים לתהליך הגישור עם רצון אמיתי לפתור את המחלוקות, אין שום סיבה שהליך הגישור לא יצליח.

במצב אידאלי, הגישור העסקי יספק מענה הולם לטענות של הצדדים, בצורה ניטרלית, ובהשוואה להליך משפטי העלות נמוכה בהרבה. כמו כן, הליך הגישור נעשה בצורה יחסית דיסקרטית וקיימת אפשרות לכל אחד מהצדדים לנהל שיחה עם המגשר באופן פרטי – ובמהלך פגישות אלו להעלות טענות אשר לא רוצים לומר בפני מעורבים אחרים בסכסוך.

עו"ד ליאור שבי הינו מגשר מוסמך – מטעם המוסד הארצי לגישור, וכמו כן משמש כחבר בוועדות בוררות וגישור, הוצאה לפועל וליטיגציה של לשכת עורכי הדין. ליצירת קשר והתייעצות לחצו כאן.

 

עו"ד ליאור שבי - BDICODE

גם ב-2024: משרד עורכי דין ליאור שבי מדורג בדירוג BDICode היוקרתי

אנו גאים לבשר כי גם השנה, ב-2024, אנו מדורגים בדירוג BDICode היוקרתי. אנו מעריכים את ההכרה המקצועית שנותנים למשרדנו ומודים לחברת CofaceBdi על תרומתה לקידום תחום המשפט בישראל. אנו רואים בדירוג זה הבעת אמון נוספת

להמשך קריאה
נגישות

להרשמה לניוזלטר החודשי שלנו:​

Call Now Buttonחייגו | Call