ליטיגציה מסחרית - עו"ד ליאור שבי

ליטיגציה מסחרית – כל מה שצריך לדעת

ליטיגציה מסחרית הוא ענף משפטי המכסה את תחום ההתדיינות בבית המשפט בסכסוכים מסחריים ואחרים. כלומר, מדובר בטיעון והופעה של עורך דין בפני בית המשפט. תחום הליטיגציה מתחלק לשני סוגים עיקריים, הפלילי והאזרחי. ליטיגציה מסחרית הינה חלק מתחום הליטיגציה האזרחית והיא עוסקת, בין היתר, בדיני תאגידים וחברות, דיני חוזים, מסחר, בנקאות ועוד.

הרפורמה בתקנות סדר הדין האזרחי

הליך הליטיגציה המסחרית אמור להוביל בסופו של דבר לפתרון של סכסוכים מסחריים, בין אם בבית המשפט באמצעות פסק דין או באמצעות הליך גישור/הסדר (במקרים לא מעטים הסכסוך נפתר מחוץ לכותלי בית המשפט). התחום עצמו מוסדר בתקנות סדר הדין האזרחי – תקנות אשר עברו רפורמה מקיפה, שנכנסה לתוקפה בתחילת שנת 2021.

מטרתה של הרפורמה בתקנות סדר הדין האזרחי הייתה לתת מענה לכל הקשיים שאובחנו לאורך השנים בניהול הליכים אזרחיים, באמצעות ערכאות שונות במערכת המשפט, וכן על מנת לייעל את ההליך המשפטי. בנוסף, התבצע ניסיון להקל בעומס המוטל על בתי המשפט ולקצר הליכים משפטיים שונים. התחום נתון לשינויים רבים ולכן עורך דין אשר עוסק בתחום הליטיגציה המסחרית חייב להכיר את כל השינויים והתקנות, כדי לייצג את לקוחותיו בצורה הטובה ביותר.

משרד עו"ד ליאור שבי מתמחה בתחום הליטיגציה המסחרית, ובעל ניסיון רב בכל הערכאות המשפטיות. ליטיגציה מסחרית, אף יותר מיתר העיסוקים המשפטיים, מצריכה כישרון כתיבה, תכנון אסטרטגיה, יכולת  להופיע בפני שופט  ולחקור עדים. לכן חשוב מאוד לבחור עו"ד ליטיגציה מסחרית בקפידה. ליצירת קשר לחצו כאן.

פתרון סכסוך מסחרי לפני דיון בבית המשפט

באמצעות מגשר מנוסה ומקצועי, ניתן לפעמים להימנע מהליכים משפטיים להגיע לבתי המשפט, ועל ידי כך למנוע עלויות רבות וזמן. המגשר מנסה בדרך כלל להציע פשרה המקובלת על הצדדים המעורבים בסכסוך. אם הצדדים בעניין מסכימים (או מגיעים להסכמה לאחר שינויים כאלו ואחרים בפשרה) – לא יהיה צורך בדיון בערכאה משפטית.

בחירת עו"ד ליטיגציה מסחרית

תפקידו של הליטיגטור נוגע בהיבטים רבים ומגוונים בתחום המשפט. התפקיד כרוך באחריות רבה ועל העו"ד לעשות עבודות הכנה מקיפות, לאסוף את כל העובדות והראיות הנוגעות לתיק, ללמוד פסקי דין קודמים, הכרת הסכסוך המסחרי לעומקו והבנתו מבחינה משפטית ועוד. לכן, כאשר בוחרים עו"ד לייצוג במקרה בו דרושה התדיינות בבית המשפט, מוכרחים לוודא כי לעו"ד ניסיון רב בייצוג תיקים דומים בעבר ובהצלחה.

עו”ד ליאור שבי הוא ליטיגטור מנוסה ובעל כישורים לנהל תיקי ענק, סבוכים ומורכבים, במקצועיות מקסימלית וביעילות, לשם השגת התוצאה הטובה ביותר בבית המשפט. לאחרונה אף נבחר משרד עו"ד ליאור על ידי דירוג BDICode כאחד ממשרדי הבוטיק המובילים בישראל בתחום הליטיגציה המסחרית. למידע נוסף לחצו כאן.

עו"ד ליאור שבי - BDICODE

גם ב-2024: משרד עורכי דין ליאור שבי מדורג בדירוג BDICode היוקרתי

אנו גאים לבשר כי גם השנה, ב-2024, אנו מדורגים בדירוג BDICode היוקרתי. אנו מעריכים את ההכרה המקצועית שנותנים למשרדנו ומודים לחברת CofaceBdi על תרומתה לקידום תחום המשפט בישראל. אנו רואים בדירוג זה הבעת אמון נוספת

להמשך קריאה
נגישות

להרשמה לניוזלטר החודשי שלנו:​

Call Now Buttonחייגו | Call