פינוי מושכר

דייר מסרב לפנות את הנכס? 5 טיפים של עו"ד פינוי מושכר

כבעלים של נכס, סכסוך מול דיירים (שוכרים) עלול להפוך לתסבוכת לא פשוטה, במיוחד כאשר מתנהלים מול דייר שמסרב לפנות את הנכס. מצב זה שכיח למדי ובעלי נכסים מוצאים את עצמם פעמים רבות מתמודדים עם מצוקה כלכלית ועוגמת נפש גדולה, במיוחד כאשר תשלומי שכר הדירה משמשים לעמידה בהתחייבויות למשכנתה לצורך העניין או לחלופין כמעין פנסיה חודשית. בנסיבות כאלה, יש לפנות לעו"ד פינוי מושכר. להלן חמישה טיפים בנושא.

1. פעלו בצורה מהירה

הזמן הוא המפתח כאשר פונים לדייר שלא עומד בהסכם. תהליך הפינוי המזורז עשוי להימשך בין חודש בתרחיש האופטימי לשלושה חודשים לערך ובמקרים חריגים אף יותר. כדי לקצר זמנים, על בעליו של נכס עם דייר (שוכר) סרבן לפעול בהקדם. פנייה לעורך דין פינוי מושכר צפויה לפתור את הבעיה.

2. מומחים לפינוי

אם כן, בחירת עורך דין המתמחה בתיקי פינוי דיירים חשובה ביותר. ניואנסים של מקרים אלו דורשים הבנה מעמיקה של חוקים רלוונטיים ורקורד של ייצוג מוצלח של לקוחות במצבים דומים. אל תתפשרו ובחרו משרד ועו"ד בעל רזומה בתחום.

3. הסבך המשפטי

המורכבות של חוקי שוכר-משכיר דורשת עורך דין מיומן ובעל ידע שיוכל לנווט בסבך המשפטי ביעילות ובמהירות. חשוב להדגיש כי אסור לכם לפעול באופן עצמאי לפינוי דייר, כיוון שצעד זה עלול להתפרש כעבירה פלילית של התפרצות לרבות איסור להחליף מנעול לשוכר.

4. תקשורת ברורה

תקשורת אפקטיבית בין בעל הנכס לעו"ד פינוי מושכר נמצאת מעל הכל. שקיפות לגבי פרטי התיק, לרבות כל תיעוד רלוונטי, מחזקת את האסטרטגיה המשפטית. בעלי נכסים צריכים לשתף פעולה עם עורך דין הפינוי שבחרו ולספק את כל המידע הדרוש לבניית התיק.

5. שקלו פתרון חלופי

למרות שההליך המשפטי הוא אופציה טובה, בחינת שיטות חלופיות ליישוב סכסוכים עשויה לפעמים להניב תוצאות מהירות ומועילות יותר. גישור כלשהו או משא ומתן עם הדייר-השוכר שאינו עומד בדרישות, בהנחיית עורך הדין, יכולים לפעמים לספק הזדמנות להגיע לפתרון ללא הסחבת המשפטית והעלויות הגבוהות הכרוכים בהליך משפטי מלא.

לסיכום, כאשר עומדים מול דייר (שוכר) שאינו מוכן לפנות את הנכס, פנייה לסיוע של עורך דין פינוי מושכר ותיק ומנוסה היא דרך פעולה מחויבת המציאות. על מנת לבצע את הליך פינוי המושכר בצורה מהירה, יעילה ובהתאם לחוק, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה בתחום. משרדנו סייע למשכירים רבים לפנות שוכר סרבן מהנכס ומכיר את הנושא על בוריו.

עו"ד ליאור שבי - BDICODE

גם ב-2024: משרד עורכי דין ליאור שבי מדורג בדירוג BDICode היוקרתי

אנו גאים לבשר כי גם השנה, ב-2024, אנו מדורגים בדירוג BDICode היוקרתי. אנו מעריכים את ההכרה המקצועית שנותנים למשרדנו ומודים לחברת CofaceBdi על תרומתה לקידום תחום המשפט בישראל. אנו רואים בדירוג זה הבעת אמון נוספת

להמשך קריאה
נגישות

להרשמה לניוזלטר החודשי שלנו:​

Call Now Buttonחייגו | Call